Toplantı Yönetimi Eğitimi
TOPLANTI YÖNETİMİ EĞİTİMİ
Eğitimin Özü: Hazırlıksız yapılan toplantı, saatlerin heba edildiği sosyal bir etkinliktir.
Kamu ve işletmelerin vazgeçilmez faaliyeti toplantılardır. Toplantı, kurumsal yaşamda etkileşimin en hızlı ve yoğun yaşandığı, görev ve işlerin paylaşıldığı, olayların görüşüldüğü ve değerlendirildiği, problem ve çözüm yöntemlerinin tartışıldığı, kararların alındığı bir iletişim platformudur. Tabii ki doğru yapılır ve yönetilebilirse.
Eğitimin Süresi: 8 saat
Eğitimin Amacı: Toplantıları verimli ve faydalı hale getirecek yöntemleri ve temel toplantı tuzaklarını ifade ederek, toplantıları etkin şekilde yönetme konusunda farkındalığı artırmaktır.
Eğitimin İçeriği:
- Neden Toplantı Yapılır?
- Toplantıların Amacı ve Çeşitleri
- Toplantının Yararları ve Muhtemel Zararları
- Etkili ve Verimli Toplantının Parametreleri
- Doğru Gündem Belirleme ve Sınır Çizme
- Katılımcıların Seçimi
- Zaman ve Sürenin Belirlenmesi
- Mekân ve Araçlar
- Toplantıya Çağrı
- Toplantı Kuralları
- Sağlıklı ve Açık İletişim
- Moderatörün Sorumlulukları
- Etkili Toplantı Yönetimi Teknikleri
- Zamanının Yönetimi
- Çatışma Yönetimi
- Toplantı Kararlarının Kayda Alınması
- Toplantı Kararlarının Yayınlanması ve Takibi
Eğitimin Kazandırdıkları:
- Toplantıların en önemli bilgi paylaşım aracı olduğunu anlamak.
- Toplantı yönetimini sanata dönüştürmek.
Başvuru Formu
Yorumlar